DEVERLOPER TOOLBAR

Cache: Enabled (Disable / Refresh)
Profiler: Disabled (Enable)
Template Path Hints
+ Frontend: Disabled (Enable)
+ Backend: Enabled (Disable)
Logs: Disabled (Enable)
Allow Symlinks: Disabled (Enable)
Translate Inline
+ Frontend: Disabled (Enable)
Merge JavaScript Files Enabled (Disable)
Merge CSS Files: Enabled (Disable)
URL Rewrite: Enabled (Disable)
Add Store Code to Urls: Disabled (Enable)
Store Offline: Disabled (Enable)
Powered by Mage-World.com

P1 Switzerland Ltd. , warranty and returns with RMA form

  • Vorgehen für Retouren bei Garantieüberprüfung von Produkten

    1. Um uns ein Produkt zur Garantieüberprüfung zu retournieren, ist das Formular P1-RMA-Repair ist zwingend auszufüllen und dem Retourenpaket beizulegen!
    2. Die Retoure einer Garantieüberprüfung hat zwingend in einer Paketsendung (Kartonverpackung oder stärker) zu erfolgen.
    3. Bei Produkten welche in einem Briefpostumschlag (Couvert) bei uns eingehen, wird jegliche Garantieleistung abgelehnt.
    4. Anfallende Unkosten und Gebühren für Rücksendungen (Porto, Zoll, MwSt. usw.) gehen vollumfänglich zu Lasten des Kunden. Wichtig für Auslandretouren: auf der Zollinhalterklärung ist bei einer Rücksendung aus dem Ausland das Wort «Rückware» zwingend zu vermerken und auch entsprechende Beweise beizulegen, damit der Deklarant der Post oder des Kurierunternehmens die Sendung korrekt deklarieren kann.
    5. Wird von Seiten des Herstellers die Garantie gewährt, wird das Produkt ersetzt oder kostenlos repariert. Die Versandkosten werden dem Empfänger (Kunde) verrechnet oder in Rechnung gestellt (wir verrechnen zu Ihren Gunsten, i.d.R. die von unserem System berechnete günstigste Versandkostenvariante).

    - P1 RMA Repair Formular / Reparatur Formular RMA (use this form for all kind of products) PDF-file download
    - Information Garantieleistungen Funkzubehör / Warranty information radio-accessories

  • Persönliche Kundeninformationen überprüfen und getätigte Bestellungen prüfen:

    In Kundenkonto einloggen und Informationen überprüfen u. gegebenenfalls anpassen, klicken sie hier: MY ACCOUNT.
    Bestellung Retouren prüfen anhand Bestellnummer, Nachname und wahlweise eMail o. PLZ . Ganz einfach hier klicken: CLICK HERE TO CHECK

  • How to return a broken Product to P1

    1. To return us a product for warranty verification, it's mandatory to fill out the P1-RMA Repair form and return it enclosed inside the package!
    2. The returning of warranty verification goods, has to necessarily take place in a parcel (cardboard parcel).
    3. Products which involve in a mail envelope, the warranty is rejected.4. Incidental expenses and fees for returns (postage, customs, VAT., Etc.) must be borne by the customer. Important for International returns: on the customs declaration is in a return from abroad the word "return goods" to mandatory record and resolve even relevant evidence, so that the declarant of the post or the courier company can declare the program correctly.
    4. Is the warranty granted by the manufacturer, the product will be replaced or repaired for free. The shipping costs will be charged or invoiced of the (customer). We usually charge the cheapest shipping cost methode by our system only).

    - P1 RMA Repair Formular / Reparatur Formular RMA (use this form for all kind of products) PDF-file download
    - Information Garantieleistungen Funkzubehör / Warranty information radio-accessories

  • Updating Account Information and check all your orders

    Login to your account and Change your informations directly by clicking on: MY ACCOUNT.
    Check your order quickly with the order-ID: ordernumber, your Last Name and eMail or ZIP code. it's that easy. CLICK HERE TO CHECK